۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

عاشورای 1400 سال پیش صحیح است ولی هولوکاست 70 سال پیش نا صحیح. ۱۱ سپتامبر زاده تفکرهم کیشانتان بن لادن ها و سید علی هاست

من یک مسلمان زاده ام. به راستی چقدر باید در واقعه عاشورا شک کنم و چقدر جرات این را دارم که عاشورا را نقد کنم و یا در صحت جز به جز آن واقعه، تردیدی داشته باشم. آقای احمدی نژاد چگونه است کربلای 1400 سال پیش بدون وجود خبرنگار، دورببین عکاسی و تصویر برداری و یا هر چیزه دیگری تا به امروز با تمام جزئیات تعریف شده، بی اشکال است. تو از کجا می دانی دست ابوالفصل را از آرنج زده اند نه از بازو. از کجا میدانی ابوالفضل کنار آب ، از آن چیزی ننوشید. مگر فرشتگان خدا آنجا خبرنگار بودند. تو چگونه فهمیدی او ذکر حسین گفت و به بالین شهادت شتافت. تو از کجای ماجرا فهمیدی که سر حسین را اینگونه بریدند. تو از کجا آن همه واقعه را انکار نمیکنی ؟ ولی همچنان در اندیشه موهون انکار هولوکاست گوش دنیا را کر کرده ای حادثه ای که در همین چند سال پیش رخ داد و تمام عکسهایش در دنیا منتشر شده است. احمقی یا خود را زدی به نادانی. اکنون هولوکاست تمام شد و حادثه ۱۱ سپتامبر را به گند کشیده ای؟ حادثه ای که زاده تفکر همان خرافات خون خواهی حسین است که هم نوعان و هم کیشانتان بن لادن ها و سید علی ها به دنیا معرفی می کنند و اسلام را به گه می کشند و لجن مال می کنند. آقای احمدی نژاد دست از سر ما بردار. به ایزد قسم تو نیستی نماینده من. تو نماینده مردم ایران زمین نیستی در سازمانی که کورش بزرگ را ارج می نهد و آنرا افتخار بشریت می داند

۲ نظر:

  1. تو اول بهتره به این فکر کنی که عقل داری یا نه.آخه الاغ خود آمریکاییهاش معتقدن که یازده سپتامبر برنامه یهودیها و امریکاییهاست تو چته از پاپ کاتولیکتر شدی با اون کورش مسخره و اون عنشور جعلیش.

    پاسخحذف