۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

حذف ولایت فقیه تنها راه چاره ایران است،با شرکت نکردن در انتخابات این ریشه دیکتاتوری در ایران خشکیده خواهد شد

سالهاست حکومت اسلامی سوار بر ایران با مهندسی آرا و به بازی گرفتن مردم توانستند بر مردمی که هیج مشابهتی با انها ندارند حکومت کنند و جولان دهند و به مقاصد کثیف و ناپاک خود در جهان و ویرانی ایران عزیز ادامه دهند. به راستی تا کی قرار است بتازند و ما دست روی دست بگذاریم و ویرانی ایرانمان را مشاهده کنیم، و یا کشته دهیم و خفگان و اسیر و مجروح،


به راستی تا کی باید در انتظار حکومتی که خواست مردم است بنشینیم و آرزوهای بر باد باد رفته خود را شماره زنیم؟



به راستی ما کجای این ماجرا هستیم؟ آیا اگر ما نتوانستیم در این خفگان حکومتی در اعتراضات خیابانی به نتیجه برسیم "که به زودی بدون شک این جریان ادامه خواهد داشت و پیروزی با ما خواهد بود"، نمی توانیم در یک حرکت مدنی بدون هیچ هزینه ای انتخابات را تحریم کنیم و نگذاریم این حکومت ولایت فقیه بیشتر از این پیله ببندد بر ایرانمان؟



حذف ولایت فقیه تنها راه چاره ایران است،با شرکت نکردن در انتخابات این ریشه دیکتاتوری در ایران خشکیده خواهد شد.بیایید مانند ان روزهایی که پدر و مادر را مجبور می کردیم به صندوق رای بیاییند به موسوی و کروبی رای دهند این بار همه را به این باور برسانیم که هر چه زودتر باید این وصله نچسب را از تن جدا کرد. همه با هم در تحریم انتخابات شرکت کنیم.


نه گفتن به انتخابات یعنی نه گفتن به جمهوری اسلامی

۱ نظر:

  1. تا جایی که من به عنوان یک 57 ای یادم میاد،
    مشکلات انقلاب اسلامی از دوم خرداد و موقعی که مردم در انتخاب شرکت کردند شروع شد.
    وگرنه قبل از اون که مشکلی نداشت. مردم شرکت نمی کردند یه عده هم که اسلحه بر می داشتند ، سرکوب کردن و توجیه کشته شدنشان خیلی آسون بود.

    پاسخحذف