۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

قهرمانان مدال آور مردم در انتظار شما هستند تا التیامی باشید بر زخمهای کهنه آنها.مبادا دل آنها را برنجانید

لحظه های نابیست وقتی مدالی بر گردن قهرمانی بوسه می زند و او پهلوان وار او را به پدر و مادر خود هدیه می دهد و مردم را در این پیروزی بزرگ شریک می داند .
بسیار غرور آفرین است وقتی این مدالها به مردمی که خون دل خوردند، به آنها ستم شده است، فراموش شده اند ، ابزاری شده اند در دستان نا اهلان روزگار، تقدیم می شود وآرامشی که در انتهای راه ملتی درد کشیده را فرا می گیرد .
این کار بزرگیست قهرمانان ، از شما می خواهم فراموش نکنید مردم خود را . شما از همین مردمید . دولتها و حکومت ها می آیند و می روند و این مردم هستند که همچنان با شما می مانند.شما از دل مردم برخواسته اید و پله های قهرمانی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته اید.قهرمانان آگاه باشید اگر می خواهید پهلوان باشید باید راهی سخت را پشت سر بگذارید.راهی که بزرگانی دیگر آن را پیموده اند ، پهلوان تختی، پهلوان پورای ولی،پهلوان حجازی و دیگر بزرگانی که از بر تاریخ این سرزمین همیشه نامشان زنده است و جاودان. آنها بودند که مردم را دوست داشته اند و مردم را فراموش نکردند. آنها به حکومت ها پشت کردند و مردمی را نوازش کردند که از او بودند.
مبادا راه کسانی را ادامه دهید که از مردم نیستند و خود را دلقک دولتمردان و سیاست بازان کرده اند  و دیگر هیچگاه به مردم این سرزمین باز نخواهند گشت.
پیروز باشید قهرمانان
پیروز باشید پهلوانان



۱ نظر:

  1. حالا ببینید مفت خورها و فرومایگانی مثل احمدینژاد خامنه ای وعلی آبادی چطوری خرمگس معرکه میشن.ولی این مدا لها مال قهرمانان و مردم هست.کور خوندید

    پاسخحذف